Hvordan er torsdagen din?

Her er det en vanlig torsdag, hvis man kan kalle dager vanlige. Det er vel egentlig ingen dager som er vanlige. Alle er litt forskjellige.

Det kom mer snø i natt. Våren er fortsatt et stykke unna. Men det er mildt, med kram snø som gir snøballer i pelsen til den krøllete gutten min.

Ellers sto vi opp klokka 9, som er ganske vanlig. Frokost og morgenstell. Tur med lille vennen. Litt TV og avis. PC og sjekk av statistikk og kommentarer på bloggen. Svare på kommentarer. Koselig å lese andres innlegg. Lese flere i kveld.

Kontakt med banken for å sjekke mulighet for endring av lånerente. Kjekt at jeg nylig har fått ny verdivurdering av leiligheta for å få sjekket dette. Går sin gang. Legges i “arkivboksen for aktuelle saker”. Har orden på kontorpulten, skjønner du 😉

Der ligger papirene angående pensjonssaken også. Se gjerne HER. Og der ligger ark med treningsopplegg. Huskeliste for gjøremål. Arbeidsliste for vikarjobbinga mi. Oversiktskalender og diverse andre aktuelle saker.

Og så må jeg følge med på klokka, for i dag skal jeg jobbe fire timer på apotek igjen.

Derfor må jeg avslutte innlegget nå, spise litt og gå tur med Barney. Ha en fin torsdags-ettermiddag  og -kveld kjære leser.

 

 

 

13 kommentarer
    1. dagen i dag har så langt vært helt okei vil jeg vel si, har gjort litt men ikke mye, sitter og tenker på ting jeg kanskje kunne tenke meg å gjøre. Sett litt på ski VM, prologer er ikke såååå spennende men det tar seg opp senere i dag. Blogget litt, og lest litt blogger. Vurderer et varmt bad, men skal vente til frøkna er kommet hjem så jeg ikke får en tlf akkurat i det jeg har bløyta meg. Skrelle poteter til stappa kan jeg jo begynne med, og helt ærlig så burde jeg gått en tur, det er blikkstille ute og mildt.
      Så gleder jeg meg til helg og vinterferie, trenger ikke sette på en alarm på mange dager, ikke før i mars!

    2. Greit å ha en plan for dagen, når man har en tid å passe. Min dag så langt har vært å følge ski VM på TV, mens jeg har forsøkt å få litt orden på den stive nakken min.

    3. Ser ut som du har gjort litt av hvert du også da. Det er kjempegøy at VM er i gang igjen, og kjempegøy at det ble to gull (Maiken Kaspersen Falla og Klæbo) 🙂 Lover godt for de neste dagene det 🙂

      Var til negledesigneren og fikk ordnet neglene mine, og etterpå var jeg innom en butikk som heter Rustad hvor jeg kjøpte gasspatron til sodastreameren. Det er kjempegodt med en slik dag 🙂

      Nå slapper jeg av med TV’n og VM. Skal begynne med matlaging snart.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg