Hvordan går det med flyttinga og oppussinga?

Hvis du har lest bloggen min tidligere, kan du ikke ha unngått å se at jeg skal flytte. Her er litt oppdatering.

Dette skjer nå

Det går framover. Og det er bra. Foreløpig har ikke koronaviruset stoppet snekkeren og maleren der inne.

Bank i bordet.
Jeg har heldigvis godt monn på tidsramma.

De skal egentlig bli ferdige før påske. Og jeg MÅ ikke være ute fra den solgte leiligheta mi før helt på slutten av april.

Dette skal gå bra.
Jeg har ikke vært inne der på ei stund på grunn av dette berømmelige viruset. Skal jo helst ikke bevege meg for langt unna hjemme.

Heldigvis har jeg barn som bor inni der, så de rapporterer.
Nøkkel har de også fått.

Derfor har jeg fått tilsendt noen bilder, så jeg kan følge med på framdriften.

Håndverkerne er nok i rute. På bildet ser du det maleren jobber med for tida. Dette blir nok bra til slutt.
Har sparkla og grunna foreløpig, ser jeg.
Veggen skal nemlig bli grønn.

Firmaet virker veldig seriøst. Jeg stoler fullt og helt på dem. Har telefonisk kontakt med prosjektlederen når jeg har behov for det…..

Gleder meg til det blir ferdig.
Da blir det å bestille dato for flytting. Har allerede kontaktet det firmaet som skal stå for det.
Pakke i esker gjør jeg sjøl. Og har allerede pakket en god del. For måtte kvitte meg med mye før salgsprosessen. Plasserte det meste i en leid bod oppi lia her.

Godt fort alt som er unnagjort.

Et tidligere innlegg om teamaet:

Nå har det skjedd ting!

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg