I dag vart det denne bloggeren jeg havna hos……

Reklame | Euroflorist

Så vart det Heidi, og det var jammen koselig. Bloggen hennes besøker jeg hver dag, men akkurat i dag vart det litt spesielt, for hun ligger på 17.plass på Topplista og jeg på 18. Så da er det jo som du og andre nå vet, at jeg gir denne bloggen litt ekstra oppmerksomhet, i følge mitt nye konsept.
Hvem Heidisverden er?
Hun skriver i OM-delen på bloggen sin:
«Jeg er en dame som liker å skrive, ta bilder, og ha det litt gøy. Humor gjør dagene lettere, og med ME diagnose, trenger jeg alle lyspunkt jeg får. Og om jeg ikke får dem, ja, da tar jeg dem selv. Er god på å finne noe å glede meg over, og med bloggen min ønsker jeg å gi deg en god latter, noe å tenke på, ta litt del i min hverdag med og uten ME»
Heidisverden

I dag skriver hun om det nye livet sitt i Halden, hvor hun er på boligjakt og bor midlertidig hos sin sønn. «Dagene går, og alle med forskjellig innhold.»
Klikk deg inn hos henne, hvis du ikke allerede har besøkt henne. Koselig blogg med mange fine bilder.
Her er noen tidligere blogger jeg har besøkt:
Hvem er den første bloggeren som får æren?
Og nummer 2 i mitt nye konsept ble….
Om psykopati og narsissisme.
Enola eller Sunniva?
♦️
Mulighet for å kjøpe blomsterbukett👇👇👇
Euroflorist

6 kommentarer
    1. Heidi har jeg kjent lenge. Hun blogger ikke så ofte lenger, men det er hun ikke alene om. Jeg håper vi får i gang hyppigheten litt noen og enhver 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Ja, det var hyggelig. En kjent blogger for meg. Dette konseptet mitt gjør jo at jeg kommer innom mange forskjellige blogger, som jeg aldri har besøkt før også. Spennende. Men veldig hyggelig å kunne framsnakke de jeg oftest er innom😀 Plutselig er det din tur, vettu😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg