I morgen må du steke vafler ;-)

Vafler er godt, da. Jeg pleier å lage vafler når jeg har diverse rester i kjøleskapet som kan passe i røra. Det kan bli spennende bakst. For jeg kan ha mye rart i kjøleskapet. Jeg har tidligere skrevet et blogginnlegg om nettopp denne kjøleskapsryddinga.

Det kan du lese om HER. Og da kan du se hva jeg kan finne på å putte oppi også.

Hvorfor akkurat vafler i morgen?

Jo, det er den offisielle vaffeldagen.

På internett står det:
Svenskene kaller det Maria Budskaps dag og priser dagen da Jomfru Maria fikk vite at hun var svanger. For andre er dagen et fast vårtegn. Det handler om Vaffeldagen som årlig markeres i store deler av Europa den 25. mars.

Da har du en fantastisk mulighet til å spise vafler uten dårlig samvittighet.

Og nå har du tid til å forberede, i og med at jeg varsler deg på forhånd 😉

Kos deg! Hvis du liker vafler, da…..

 

(Bildet: Licensed from: congerdesign pixabay.com)

 

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg