Ikke greit å være ham nå.

     

Ja, sånn kan det gå. Han var for noen måneder siden en passe staselig snømann borti skogkanten her. Bildet til venstre.

I dag ser du ham på bildet til høyre.

Mistet hodet og ene armen og blitt tissa på av en hund. Ikke lett å være snømann om våren.

Nå har han forhåpentligvis hverken sjel eller smertefølelse, så det går vel rimelig greit borti der.

Han får bare klamre seg fast litt til. Men det ser mørkt ut. For ham altså.

Mildvær og februarsol, eller snart marssol, gjør nok levevilkårene heller dårlig. Men for oss derimot! Deilig at våren kommer. Men jeg må presisere at vinteren også er helt grei for meg. Skor meg og kler meg deretter.

Uansett er det fint med fire årstider. Og i dag plukket jeg forresten med meg de kvistene som jeg skrev om i et tidligere innlegg. Les gjerne HER.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg