Ikke rart at hun blir fornøyd😅

Jeg er inne på bloggen hennes ellers også, men i dag har jeg sett litt nøyere på dagens innlegg, av den enkle grunn at hun ligger på plassen rett over meg på topplista her på bloggplattformen. Hun på 14. plass og jeg på 15.
Og da skal jeg i følge mitt forholdsvis nye konsept gi henne litt oppmerksomhet.
Her avslører jeg hvem det er:
Da blir vi veldig fornøyd, sier Lillasjel i dag.
Hun har hatt plassen foran meg en gang før etter at jeg starta med dette prosjektet mitt.
Ja, vi får det nok til, sa hun.
Men i dagens innlegg handler det om mat og bøker og alt hun imponerende nok rekker å gjøre på en dag. Nydelige bilder av matrettene som i disse dager tilberedes på grill, stort sett. Som hun sier sjøl, så fylles dagene hennes mye med matlaging og lesing. Hun elsker det. Og det skjønner jeg. HUN tar seg tid til å lese MANGE bøker i løpet av en måned. Store stabler. Fine presentasjoner av bøkene har hun også. Bra tips for meg som har begynt å lese mer bøker nå enn jeg har gjort de siste åra. Det finnes så mye bra.
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?

6 kommentarer
    1. En driftig dame dette! Rå på å lese…Jeg googler alltid henne når jeg står med en bok i hånda!
      En fin blogg som er verdt å lese! Bøker, turer, og mat! Livet…….

      1. Bare hyggelig🙋🏼‍♀️ Ja, hvis du gjør det, får du mye omtale😉 Men i dag raste prosjektet mitt sammen, for som du sier så har vi ingen statistikk. Jeg sendte Mail til Blogg.no. Fikk svar. Det er pga konvertering til Google Analytics 4, som gikk feil. De jobber hardt med saken. Håper det løser seg. Nå så jeg plutselig hvor avhengig jeg er av den topplista😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg