Jippi! Fikk det til!

Jeg hadde et innlegg her om dagen angående Bloglovin, den sida (og appen) hvor bloggere fra forskjellige plattformer befinner seg. Se gjerne innlegget og utfordringen HER  Da skjønner du mer.

Bloglovin-support har jeg ikke kontaktet, for fikk hjelp av smarte medbloggere 🙂 Hurra og takk! Spesielt til Frodith og Elevele.

Du kan se kommentarene (og hjelpen) jeg fikk inne på ovenfornevnte innlegg.

Så nå slipper jeg å irritere meg over DET lenger. Godt for alt som ordner seg. Nå får jeg finne noe annet å rydde opp i…hehe…..

Noen dager uten blogging igjen, men sånn er det, og sånn kan det være. No stress!
Skrivekløa ble utkonkurrert av andre hendelser 🙂

Sola skinner og bikkja og jeg er fornøyd. Og sosiale er vi også om dagen, så da er alt vel.

Dette blir bare et kort innlegg for å vise at vi er her 🙂 Og illustrerer det med et bilde av balkongblomster som har vokst siden sist 😉

Er plutselig tilbake.

Riktig god helg, kjære leser!

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så bra 🙂 Sist jeg skulle inn på bloglovin..(og det begynner å bli en stund siden nå)..huska jeg ikke passord, men fant ut at jeg uansett syns det er litt vanskelig å bruke, siden det har vært så ustabilt med om innlegg dukker opp der..så enn så lenge..leter jeg opp di jeg følger på andre plattformer og dere som er her “ser” jeg jo.. Så fine di blomstene.. Riktig god helg til deg også <3

    2. Ha en super helg. Ja, Bloglovin og det der er rare greier. Nå kan du henge deg opp i den kommentaren du fikk over her fra sharon. Det er søppel/spam som kommer hos alle bloggerne. Jeg har sendt mail til blogg.no support for å høre om de kan gjøre noe med det 🙂 Jeg synes visst ikke på Bloglovin lenger jeg, det er dumt da :-/

      1. Huff! Ja, det var ekkelt! Merket det som SPAM. Og takk for at du sier fra at andre også har fått det samme. Det hjalp.
        Synes du ikke på Bloglovin? Det var rart…..Hvorfor det, da tro?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg