Julepalme i år også🎄

Der vart palma julepynta i år også👍
Akkurat som i fjor.

Ellers skrev jeg et innlegg nylig om fargen på julepynten. Se HER.

Som jeg sa, pynta jeg samme palma til jul i fjor også.

Året før, 2020, gjorde jeg som «normale» folk og pynta et juletre😅

Men som sagt har denna yuccapalma blitt så stor at den er lite flyttbar.
Hadde nok gått an, men jeg gidder ikke å frakte den fra stua for at den skal overlate plassen sin til plastgrana.
Jeg har ikke plass til begge to på stua.
Så plastjuletreet må dessverre tilbringe høytiden i kjellerboden i år også🤗🎄

Så da vart det slik,da.
Det er tredje jula jeg bor her, og palma vokser, så blir spennende å se hvor stor den er blitt til neste jul.

Hva slags juletre har du?

 

4 kommentarer
    1. Så utrulig kult, da 🤩 I år blir det kunstig tre, da jeg er hos guttungen. Men ellers tar jeg det der som det kommer. Et år jeg bodde i campingvogn hadde jeg en stor bukett av einet og bjørk i ei bøtte som jeg pynta 😊
      Ønsker deg en nydeligvakker lille julaften 🎄🤶🎅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg