Kampen før kampen….😉


Datter og Yngste barnebarn i godt driv nedover Norderhovgata på Kampen med hu gamlemor rett bak. Klarte vel egentlig å kjøre samme tempo, men måtte fotografere litt også, da vettu😅

Vi var i gang med årets første Stolpejakt. Og stedet som ble valgt ut var Gamlebyen i Oslo, for der var det lagt ut kart for en tid siden.
Vi skulle ned i distriktet uansett, for hovedmålet var å se et par av sesongens siste kamper med Eldste barnebarn. Han er ishockeyspiller. Og det foregikk på Jordal, ikke langt unna Kampen.


På disse to bildene med grønne hus, er vi fortsatt i Norderhovgata på Kampen. Vakkert område, Kampen. Glad for at jeg kom meg dit, og blir nok ikke siste gangen.
Den nydelige vårbusken forsythia måtte jeg ta bilde av.


Vi hadde funnet to stolper hittil, og var i passelig tempo for kombinert foto- og stolpejakt på vei mot den tredje som skulle befinne seg ved Kampen kirke.
Og der var vi framme. Fant kirka og stolpen og mye annet rart. Det kan jeg fortelle om i neste innlegg.
Må ut med Barney nå. Hadet så lenge🙋🏼‍♀️
Men først: her har du forrige innlegg; det vil si starten på turen.
Ut på tur med jentene mine.


 

4 kommentarer
    1. Så fint….Kampen har jeg som mål å komme til. Har bare venta på våren. Har hørt så mye og sett så mange fine bilder herfra. Artig at du har begynt med stolpejakten.
      Flotte bilder her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg