Kategorier er tingen…..

Se der, ja. Nytt prosjekt på gang. I hvert fall et kortvarig prosjekt. Kategorier er tingen. Jeg skriver og skriver og innleggene blir liggende i kronologisk rekkefølge her inne på bloggen. Sånn er det laga.

Har hatt litt skylapper og kjører bare på. Ikke så gæli det, men i går oppdaget jeg noe som jeg egentlig visste om, men som jeg har glemt å bruke.

I innlegget mitt: Hvordan jobber jeg med bloggen? fikk jeg mange hyggelige kommentarer.
En av dem var fra medblogger http://baresteinar.blogg.no/

Han kommenterte:
Jeg har kategorier slik at jeg kan gå tilbake og finne innlegg om spesielle emner, og dersom noen lesere interesserer seg for noen av emnene, kan de følge med der.”

Selvfølgelig!
At jeg kunne ha glemt det!
Jeg tenkte på det rett etter at bloggen ble flyttet over til nye Blogg.no, men så ble det borte i gjørma i topplokket 😉

Tusen takk skal du ha, Steinar 🙂

Så nå har jeg skaffet meg et nytt prosjekt. Gå tilbake på alle 373 (!) innleggene mine og sette dem i bås…..
Hobbyarkivaren og systematikeren har fått en perfekt syssel 😉

Og så heretter……etter hvert, kan du og jeg lete fram innlegg i forskjellige kategorier.
Det står “kategori” i menyvalget rett under “headerbildet” på bloggen.

Da blir det orden, ser du……

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Orden er kjekt. Men det er så rart, jeg begynner så fint, men orden og system, også plutselig har det skjedd noe! Det sklir ut liksom, også er alt hulter til bulter igjen. Da er det bare å begynne på friskt mot igjen. 😉 Lykke til!
      God helg! Klem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg