Kjendiskamp, stolpejakt, is, NC og 15.000 skritt😅

Vi rakk mye på onsdagen, vi. Fikk fint besøk. Yngste barnebarn ville være hos meg og Barney noen timer. Fri fra barnehagen fortsatt, så lett å få til et 7-timers-samvær på en hverdag, da. Barney vart også glad. Overstrømmende glad.
På grunn av fortsatt mye trafikk på veien, tok vi beina fatt i stedet for bilen, da vi henta henne.
Køopplevelsen på første dag av Norway Cup, kan du lese om HER.
♦️
Vi tok henne med hjem til oss. Barney var med på turen og fikk dermed morgenluftinga si, tur-retur. Det skulle foregå en såkalt kjendiskamp oppå sletta klokka 12, så Yngste og jeg gikk opp igjen dit til da. Barney skulle få hvile hjemme. Ikke så veldig artig for vesla å sjå på kampen, så vi titta kun på litt av den. Du kan se video jeg tok under her.


Det viktigste med denne turen tilbake var å kjøpe is og sjå på livet oppå der, på Norway Cup. Var der en times tid før vi gikk hjem til Barney igjen. Og han vart glad, hoppende glad😅 Så etter ei stund laget jeg middag til oss, og så ut igjen. Denne gangen fikk Barney være med. Nå trengte han ettermiddagsturen sin. Tok en ekstra runde inni skogen her for å finne et par stolper (Stolpejakten), for jentungen er ivrig på stolpejakt hun også.
♦️
Og nå var vi på hjemturen hennes. Det vart igjen tur-retur for meg og puddelen. Egentlig ikke kjempelangt, men da jeg kom hjem etter siste turen, var jeg merkelig sliten og sår i føttene. La dem høyt og så på skrittelleren i helseappen på telefonen.  Hadde gått 9 kilometer og 15.000 skritt. Da skjønte jeg hvorfor føttene trengte hvile…..
Men jammenmeg hadde det vært en fin dag.

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg