Kjører på……tross motstand🤪

Konseptet med å framsnakke andre bloggere.
Klart å stikke fram nesen og gjøre noe spesielt på bloggen? Det vil av og til få fram kommentarer fra noen som er ute for å kritisere.

Til og med et så uskyldig konsept som å snakke pent om en blogger som ligger foran deg på topplista kan lure fram slike kommentarer. Jeg kjører på likevel….hvis bare topplista dukker opp igjen. For den er jeg avhengig av i dette nye påfunnet mitt, som jeg egentlig, ærlig talt, ikke har funnet på helt sjøl, for bloggeren Kjerringtanker driver med noe lignende.
Ellers må jeg vel finne på noe annet å skrive om, hvis ikke topplista med statistikk fra Google Analytics dukker opp igjen rimelig kjapt😉🤪
Men så, vettu…..litt senere på dagen skriver jeg nå videre.
Måtte bare på tur med Barney og gjøre litt andre ting enn å blogge. Kan ikke gjøre DET hele tida.
Så da jeg nå kikka innpå Blogg.no sin forside igjen, er alt i orden igjen. Hurra👏😀
Topplista med rangering er på plass. Ros til teknisk avdeling i Blogg.no som har jobba hardt for å få det til.
Visste ikke før lista var borte hvor avhengig jeg egentlig var av disse tallene.
Så nå kan jeg framsnakke en blogger igjen, uansett hva andre skulle mene om det😉
Kommer senere i kveld…….Følg med🙋🏼‍♀️
Hva skjer? Dette er grunnen
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?

8 kommentarer

Siste innlegg