Klarer jeg meg uten spiseplass?

Skjer egentlig ikke veldig mye om dagene nå. Men noe variasjon er det. Kan fortelle deg om hva som har skjedd i dag, hvis du er interessert.

Uten spisestue enn så lenge

Se nøye på dette bildet av spisestua mi.
Siste dagen den er her.
Den blir hentet av en kjøper ganske snart.
Han har nå i hvert fall sagt at han skal komme.

Skal ikke ha den med meg på flyttelasset til Oslo om 20 dager.

La den ut på Finn.no tidlig, for ville være sikker på å få solgt den før fristen.
Det gikk fortere enn jeg nesten håpet 😉

Nå må jeg ta i bruk noe annet.
Har 2 hagebord. Tar inn ett av dem…og stoler. Ellers har jeg igjen sofa og salongbord, enn så lenge. Men sofaen er også lagt ut for salg…..

Kan bli tomt her framover. Men det skal gå bra.
I disse rare tider er det jo forsåvidt greit å ikke ha stort spisebord.Får ikke bruk for det likevel.
Ikke aktuelt med middagsgjester for tida…….
Men bedre tider kommer, får vi håpe, og da har jeg kjøpt meg nytt spisebord……

Teppeløs

Men ikke nok med det.
Når ting skjer, skjer det ofte samtidig.

Det persiske teppet har ligget ute på Finn.no en stund.

I dag løsna det der. Ei dame kom og hentet det klokka halv elleve.

Passer ikke i den nye leiligheta, så da er det bedre at det kan glede noen andre på hytta deres.

Det er nemlig dit det skal.
Når de en vakker dag kan se hytta si igjen.

Teppet vil jeg nok ikke savne like mye som spisestua.

Skjedd mer, da?

Klippet meg litt mer.
På hodet.
Starta i går. Ble enda mer modig i dag. Litt vanskelig å få til bak i nakken, men prøvde det også……
Ser ikke alt for ille ut i speilet 😉

Her er gårsdagens innlegg om sjølklipp:

Om å ta saken i egne hender.

Etterord….

Kjøperen av spisestua var ærlig, han. Kom til avtalt tid og betalte med VIPPS.
Så altså, vips så var spisestua borte vekk…..
Og den kommer nok helt sikkert til nytte i barnefamilien som skal ha den…..
En god følelse å bidra til gjenbruk.

 

 

6 kommentarer
    1. Så bra at det blir solgt så fort! Godt å ikke måtte flytte med seg altfor mye, og greit med noe mindre og nettere på mindre plass, vil jeg tro! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg