Klatra litt oppover igjen🤗

Var da litt stas her om dagen.

Sjøl om det ikke er det viktigste, var det stas å være på topp 20 av blogglista🤗

Det skjedde her om dagen.
Ellers går det litt opp og ned, men er egentlig rimelig overraska over at såpass mange er innom bloggen min.
Særlig når jeg tenker på at jeg starta opp igjen så sent som for 1 måned siden, etter 2 års pause🙋🏼‍♀️

Skrev litt om det i begynnelsen av desember også.

Hva med topplista?

PS.
Kom høyere opp og, jeg….dagen etter🤗
Får skryte litt om plasseringa så lenge det går an😂

8 kommentarer
    1. Ja den topplista… den ligger der den – og av og til er man innom der…
      Gratulerere med fine tall 🙂

      Lag deg en fin fin ny dag 🙂

    2. Det er gøy å klatre og når jeg kommer blant de 20 beste blir jeg lykkelig…
      Du har vært flink! Jevnt på topp du nå…BRA!! Vi blogger jo for å bli sett og da er det morsomt å få mange følgere..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg