Konsert og yrende liv…se video🙋🏼‍♀️


Åpning av Norway Cup på Ekebergsletta. Og det med en skikkelig konsert på ei stor opprigga scene borte ved barneskolen. Barney og jeg tok kveldsturen bortom der i går. Greit med litt folkemengder i små og store doser for puddelen av og til. Han er så glad i alle folk, at da skjønner han kanskje at han ikke kan få hilse på alle. Det blir for mye. Alle er faktisk ikke der for ham😜 Det gikk faktisk veldig bra. Han er tross alt blitt åtte og et halvt år gammel, så har blitt dratt med på litt av hvert opp gjennom.
♦️
Men altså konsert. Vi sto ikke så nære. Det ser du både på bilde, samt film som jeg har lagt ut under her.
Det var visstnok godt over 30.000 som var på sletta, og det hørtes og sås. Mange bra artister var det også. Hovedartistene var nok Marcus og Martinus, for de var helt til slutt. Det var litt lenge å vente, særlig for Barney, men jeg tenkte etter hvert, at når jeg først hadde gått dit, ville jeg i hvert fall få med meg dem. Så vi holdt ut. Og interessant å se på folk også. De fleste var nok unge fotballspillere.
♦️
Barney vart aktivert ved å kjenne på nye lukter, hilse på noen folk og andre hunder. Musikken brydde han seg nok ikke særlig om. Her kan du se en liten filmsnutt jeg har satt sammen av flere opptak i løpet av konserten:


Og her har du et tidligere innlegg om samme tema:
M+M?…. og snart braker det løs
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg