M + M ? …..og snart braker det løs…..

Puddelen og jeg tok oss en tur bortpå Ekebergsletta. Nå er det tydelige tegn på at det skjer noe der snart. Jeg viste deg pariserhjulet i et tidligere innlegg, og forklarte at det hadde sammenheng med sportsarrangementet Norway Cup.
Nå har det skjedd enda mer der, og det jobbes nok rimelig hardt i kulissene nå før starten på fotballkampene på søndag.
Barney og jeg, i hvert fall jeg, observerte musikk fra den store scena på andre sida av veien. Og det var kjente toner. Jeg gjenkjente Marcus og Martinus, sjøl om jeg ikke så dem. Men da jeg kom hjem fant jeg ut på nettet at det nettopp er disse 2 som skal være blant artistene på åpningskonserten på lørdag kveld.
Tok en video og legger den ut her:

10 kommentarer
    1. Å ja det er Norway Cup nå, noe som har gått meg helt forbi dette året. Før var det så mye styr rundt det, men nå syntes jeg arrangementet går litt mer stille i dørene. Var alltid der oppe som tenåring, kanskje mest for å se på de kjekke guttene som bodde på skolen i nærheten. Ikke så mye fotball, hihi. Ha en en strålende lørdag, klem 🤗

    2. Der har jeg vært. Mange år siden sønnen drev med fotball og de deltok på Norway cup. Topp stemning hele veien. Nå blir det vel liv og røre på sletta der nå. Er det i nærheten av hvor du bor?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg