Kort innpå med oppdatering om boligprosessen….

Allerede torsdag kveld og snart ukeslutt. Varslet i forrige innlegg om sjeldnere blogging en stund. Eller i hvert fall ikke så regelmessig som hittil.

Mandag

Vitrineskap solgt
Vitrineskap solgt

Jeg kan først vise til det innlegget som jeg nevner i starten her. Det ble skrevet på mandag. Se blå link:

Antageligvis lite blogging framover.

Det var ei uke siden jeg sa ja til ny leilighet. Fortsatt grei følelse. Ingen anger. Men ting er endelig avklart, og jeg kunne starte forberedelser. Rydding i skap og boder for eksempel. Godt for alt som er unnagjort, pleier jeg å tenke.

  • La ut for salg på Finn.no søndag: Vitrineskap som må bort før fotografering og visning. Og ikke ha med til ny leilighet.
    Ble solgt mandag! Bra fort 😉
  • Sjekket pris på Minilager. Kjekt å kunne flytte noe over fra bodene mine til en sånn. Og samtidig få vekk en del stasj fra leiligheta før fotografering og visning også.
  • Tok ned en del familiebilder fra veggene. Ikke noe av det må være framme ved foto/visning.

Tirsdag

  • Pakka vekk en del klær jeg ikke bruker.
  • Leverte klær jeg ikke bruker i UFF-kontainer.
  • Kastet 3 gamle blomsterpotter på gjenvinningsstasjonen. Og ei gammal lampe.

    Skrivebord solgt
    Skrivebord solgt

  • Fikk svar fra Minilager-folka.

Onsdag

  • Tok en tur til IKEA. Kjøpte nytt, lite skrivebord. Skal selge det gamle, store. Tar seg bedre ut på visning. Penere også.
  • Jobbet noen timer på apoteket om kvelden.
  • Og ellers fortsatt litt rydding i kjøkkenskap. Pakket vekk noe i esker. Det jeg ikke bruker så ofte.

Torsdag

Og i dag er det torsdag. Ble forkjøla igjen, men går greit. Er ikke slapp heldigvis.
Vanlige gjøremål med Barney-turer, måltider og andre nødvendige ting.
Ellers ble det litt boligprosjektrelaterte gjøremål i dag også.

  • Inspiserte Minilager-boden og skrev kontrakt. Ikke så langt unna her, så blir ganske lettvint.
    Kan begynne å fylle inn når jeg vil. Starter med det i morgen.
  • Kjøpte 3 Erica-planter til, for terrassen. Puttet sammen med furukvistene.
  • La ut det gamle skrivebordet for salg på Finn. Fikk svar etter 2 timer! Hentes nå snart. Råbra.
  • Så da kan jeg montere det nye IKEA-skrivebordet .

Neste miniprosjekt nå blir å rydde i alle tinga som var i skuff og hylle i skrivebordet. Kaste noe kanskje, og organisere det på nytt i små bokser……. Kjekt å få rydda litt.

Så får vi sjå hva som skjer i morgen.

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg