Koselig ettermiddag med Eldste🥰

Barnebarn spiser svinefilet og salat hos mormorKoselig å kunne ta i mot barnebarn på besøk, også på forholdsvis kort varsel. Og enda bedre hvis jeg får mulighet til å forberede et eller annet måltid.
Her om dagen passet det seg slik at Eldste kunne komme på besøk. Jeg henta ham på skolen, og mens han gjorde lekser, laget jeg middagen.
Svinefilet og salat for å si det enkelt. Du ser det på bildet.
♦️
Det var ikke så mye mer enn spising og litt prating vi rakk, før jeg skulle følge ham til fotballkamp et kvarters gange herifra. Barney  fikk være med på den turen. Vært på fotballkamp før, han. Litt slitsomt er det, for han elsker jo både barn og baller. Så kan «gå litt i ball». Godt at jeg hadde ham i bånd, for ellers hadde det blitt baluba med kombinasjonen barn i aksjon og baller i bevegelse.
♦️
Kampen var interessant, den, for gutta er veldig flinke.  Mange mål vart det også. Og etter hvert som Barney vart vant til at ballene og alle barna ikke var der for ham, roet han seg faktisk. Men som trøst var det ekstra hyggelig for ham at noen tok seg tid til å hilse på ham den tida vi var der.
Et tidligere relatert innlegg:
Barney på fotballkamp.

10 kommentarer

Siste innlegg