Kunst? Stilleben? Eller bare ER det slik?


En del av årets Høstutstilling nedi byen, eller rett og slett en hverdagslig hendelse? Eller har jeg laget stilleben på trammen?
Tok for moro skyld bilde av doen rett utafor døra mi. Blitt en vane/uvane å ta bilder i hytt og pine på grunn av blogginga mi. Må jo ha bilder i alle innlegg. Så hender det at jeg lager innlegg til bilder også.
Dette er i seg sjøl et ganske så absurd oppsett, men absolutt ikke stilt opp for anledningen for at jeg skulle få et litt annerledes bilde.
Det bare vart slik.
♦️
Hadde rørlegger på besøk i går. For ei stund sida fant jeg ut at det var på tide å skifte ut den gamle doen som hadde begynt å krangle. Var så sliten at den av og til ikke orket å fylle seg opp igjen med vann i tanken. Du kan lese om det her:

Tirsdagen vart også mye
Så kom han som avtalt da bestilt WC og varmtvannsbereder hadde ankommet rørleggerbedriften. Dusjkabinettet som jeg også har bestilt, kommer senere. Kanskje like greit med utskifting sånn pø om pø.
♦️
I hvert fall……i går vart det ut med gammal varmtvannsbereder og WC, og inn med nytt.
Tok noen timer dette, så mens han jobba med det nye, vart det gamle satt utafor døra mi. Doen var kulere ta bilde av enn den stygge varmtvannsberederen.
Borte nå, og kanskje like greit. Han tok det med seg i bilen da han dro.
Store Norske Leksikon om Stilleben

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg