Litt forsinket, men det går vel bra?😌


Jeg har et bilde som jeg ennå ikke hadde brukt på bloggen. Det er ikke gammelt heller. Kun et par uker siden det vart knipsa. Men det har skjedd så mye annet som liksom falt seg mer viktig å skrive om i det siste, så da vart det liggende  ubrukt. Men nå er tida inne.
Bloggeren Allans verden satte meg på idéen som gjorde at jeg fikk bruk for bildet.
Han skrev om Sjømatens dag i går. Den begivenheten hadde gått meg hus forbi. Det var visstnok på lørdag, men han hadde et innlegg til ære for dagen på søndag. Altså i går. Da henger jeg meg på, et par dager forsinket, og gir deg bildet av rekesmørbrødene jeg laget til meg sjøl denne vakre og varme kvelden for ei lita stund sida, og som jeg nøt alene ute på terrassen min. Kun med puddelen Barney som selskap. Han fikk dog smake en liten rekebit.
Godt var det, og jammen fikk jeg lyst på det att nå også, men det blir litt annen mat i dag. Har reker i fryseren, så ikke helt umulig å få det til en annen dag…med det første.
Sjømatens dag er altså andre lørdag i juni hvert år.
Datter og Yngste Barnebarn på kveldsmat
Da Barney vart servert vann på sølvfat

4 kommentarer
    1. Namnam – der kom jeg på det igjen ja….. MÅ snart ha det altså! Sjømatens dag gikk meg hus forbi, men jeg kan jo ha en egen sånn dag, jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg