Masse kontroller og sjekking🤓

Det er ikke lite som må sjekkes gjennom et helt år. Jo eldre både jeg, Barney og bilen blir, desto mer blir det aktuelt og nødvendig med kontroller. Jeg tenkte over det her om dagen da det plutselig var en del sånne avtaler. Her er alt som må/bør gjøres i løpet av året for meg, Barney og bilen, som jeg kommer på i farta:

  • Tannpleier 2 ganger, meg
  • Lege minst 1 gang, meg
  • Fotpleier helst 4 ganger, meg
  • Frisør cirka 6 ganger, meg
  • Øyelege meg
  • Ørelege/hørselstest meg
  • Optiker 1 gang meg
  • Helsekontroll og vaksiner Barney 1 gang i året
  • Kloklipp Barney hver måned
  • Service på bilen 1 gang
  • Skifte hjul på bilen 2 ganger
  • EU-kontroll bilen 2.hvert år
    Her er innlegget om en av kontrollene.

 

6 kommentarer
    1. Er nok mange som kjenner seg igjen med slike kontroller og sjekking for to- og firbente 😊

      Slik er det for kattene også. Nå som Nadina er blir 14 år må hun også kontrolleres grundigere enn da hun var yngre.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg