Middagsgjest på lørda’n

Av og til inviterer jeg noen på middag. Koselig å treffes på den måten også. Må ikke være alskens servering for å treffes til en prat, men altså av og til…..

Og på lørdag vart det slik. Litt brått bestemt. Men som alltid blir det litt rydding og støvsuging og slikt, før besøk. Ikke allverden, men nok til at det ser noenlunde bra ut. Dette skrev jeg forresten om i et tidligere innlegg. Lurt å invitere noen av og til for å få ordna litt i huset😝
(se link til nevnte innlegg nederst på sida)
♦️
To til bords og forholdsvis enkel mat. Ris og asiatisk kyllingwok…kan jeg vel kalle det.
Og vin og vann til.
Jeg har hverken bilde av maten eller oppskrift, men kun det pådekkede bordet🤗
Og ikke bilde av gjesten heller, for må operere med litt personvern innpå bloggen her🤓
♦️
Gjesten bidro med vin….samt potetgull og sjokolade som lørdagsgodt etter middagen.
Alt var godt. Både gjesten og jeg var fornøyd.
PS
Må innrømme at hovedgrunnen til at jeg ikke har oppgitt oppskrift på maten, er den at….jeg tilfeldigvis hadde igjen en matrett for 2 personer i matkassa fra Hello Fresh som jeg fikk på manda’n😉
♦️
Må også tilføye at gjesten fikk vite om dette. Ville ikke drive med lureri og fanteri og gi inntrykk av at jeg sjøl hadde komponert denne gode retten😌
♦️
Men jeg kan å få til middag helt på egen hånd også altså😅
Må jo lage det som er i matkassa også, men der er alle ingrediensene i riktig mengde og med utførlig framgangsmåte. Bare å åpne poser og lese/jobbe seg fram til ferdig resultat💁🏼‍♀️

Nå må jeg få gjort det….

8 kommentarer

Siste innlegg