Nå MÅ jeg bare få gjort det😝

Jeg er litt rar med det at jeg må ha et dytt i ræva for å få gjort kjedelige ting.

Det kan for eksempel dreie seg om vasking av gulv og støvtørking.
Det er kanskje noen andre som har det på samme måten?
Eller er det bare jeg som er så forbaska lat🫣

Det er så lett å forskyve det. Finnes så mange andre ting som «må» gjøres først. Og noe av dette er også viktig, eller ikke….

Gå tur med hunden👍, spise👍, trene💪, se på TV☹️, BLOGGE😜, lese🤔 og så videre…..

Sparket i baken kan være at jeg venter besøk. Om noen timer eller neste dag eller dagen deretter….

Da er jeg slik skrudd sammen at jeg gjerne vil presentere hjemmet mitt i noenlunde bra stand.
Og det er da jammenmeg bra. Da får jeg gjort det jeg burde ha gjort for flere dager siden👍

Men støv på hjernen har jeg aldri hatt.

Det kan ingen beskylde meg for😜
Og takk for det. Da har jeg fått gjort mye morsomt og interessant de gangene jeg kanskje heller burde ha vaska.

Og takk og pris at jeg har såpass respekt for meg sjøl og hva andre synes om meg, at jeg likevel tar dette på alvor. Det å få gjester altså.

Men dermed sagt, så er jeg absolutt ikke pertentlig, og i de fleste tilfeller bryr jeg  meg ikke om hva andre synes om meg og mine handlinger, heldigvis.
Håper at jeg klarer å finne en god balansegang.

Blitt mye bedre med åra. På det å drite i hva andre mener om meg.
Fælt at det skulle ta så mange år før jeg lærte det.

 

3.juli 2019 hadde jeg faktisk et lignende innlegg, fant jeg ut nå.

Tydeligvis ingenting nytt under solen🤗

Det het NÅ FIKK JEG FART PÅ MEG

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg