Nesten som kattens lek med musa?

Mellompuddel Barney leker med kongle i graset
Så er det tid for eksponering av Barneygutten igjen. Av mangel på noe annet å skrive om? Tja…..I hvert fall knipsa jeg noen bilder av ham da han lekte med en kongle som han fant på skogsturen. Noen ganger blir det pinner og andre ganger kongler. Sistnevnte er han mer interessert i å leke med. Pinner bæres mer som verdifulle skatter inn i huset. Nesten hjemme la han seg på graset og starta leken. Instinktene kom nok fram. Kasta den i været, rulla seg rundt på graset og prøvde å «drepe» kongla😅
Jeg satte sammen 8 bilder til 2 fotomontasjer så du skal slippe å bla deg nedover, nedover og nedover….for endelig å komme til slutten.

På noen av bildene ser du virkelig rovdyret i ham. Viser tanngarden i leken med «kongledyret».


Sjå bare under her. Der koser han seg skikkelig med kongla. Deilig å rulle seg rundt i graset også når det er så varmt. Fine, hvite tenner, ser du😅 Prøver å pusse dem hver dag så han ikke skal få tannsten.
Altså…..kosedyret og rovdyret Barney viser jeg fram her…..


 Barneys skattejakt.
På skattejakt igjen.

2 kommentarer
    1. Herlige Barney, og det er ikke vanskelig å se at han koser seg meg konglen sin 🥰 Nå som det er så varmt er ikke Vinja så leken, men det hender hun overrasker innimellom 😉. Ha en lun og fin fredda, klem 🤗

      1. Ja, han koste seg med den kongla. Noen ganger slipper han kongle foran bena mine mens vi går, så jeg skal sparke den av sted for ham. Da blir det ekstra moro å «jakte»😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg