Og der kom resultatet!

Spennende greier. Alt for spennende. Kom meg endelig inn på nettstedet til etaten. Det vil si Skatteetaten.Vært skikkelig trøkk der siden i går kveld. For nå får vi alle endelig vite om vi har betalt for mye eller for lite skatt i 2018. Skrev et innlegg i går kveld om det også, jeg: HER.

Med følelsesregisteret innstilt på en blanding av spenning, skrekk og forventning, blar jeg meg nedover i skattemeldingen. Fort. Det står selvsagt nederst det jeg først vil sjekke. Det ovenfor kan jeg se på senere.

Der! Myser og ser. Nærmest stirrer. Må lese det tre ganger for å være sikker på at jeg har sett rett. Det er positivt fortegn på tallet. Jeg får igjen penger! Jippi!

Jeg vet nå veldig godt at dette er skatt jeg har betalt for mye, og at det egentlig ikke er penger jeg får, men kan da tenke på det sånn. Blir en ekstra god følelse da 😉

 

6 kommentarer

Siste innlegg