Og her er bildene…

I dag blir det faktisk en billedblogg….Det er bare å se videre nedover her 😉

Jeg byr på mer bilder enn tekst….

Det var et miniparty her i går.
Det vet du hvis du leste det siste blogginnlegget 😉
Hvis du ikke fikk det med deg, kan du se HER.

Så her kommer skalldyrbildene

Det er lettvint å servere skalldyr. Det er bare å dekke på bordet og dandere maten på fat og i boller. Veldig greit at noe som er så godt kan være så lett å ordne i stand.

Her er oversiktsbildet. Kun 4 slag, så ganske enkelt, som du ser. La vel på noen ekstra sitronbåter etter at bildet ble tatt 😉
Og litt annet stash…..

 

Fylte krabbeskjell er nå godt, da. Med sitronsaft, kvernet pepper og dill på. Og fersk loff med godt smør ved siden av. Nam….

 

Her har du nærbilde av kongekrabba og rekene. Salaten og brødet kom også med. Delikatessen i midten er konjakkmajones.

 

Og så er det rekene, avokadoen, sitronen, salaten, dillen, tomatene og hvitvinen sin tur til å vise seg fram.

 

Stilleben av vin, salat, avokado, tomat og kongekrabbe…..

Og hvordan var det?

Ikke overraskende at det var kjempegodt?
Men så er jeg ekstremt glad i sånn mat også, så kan jo hende at du hadde valgt noe annet?

Et sånt miniskalldyrbord må jeg bare ha i løpet av en sommer.
Og du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje gjentar det før høsten setter inn…..
Er godt om vinteren også dette skal jeg mene…….

Og vet du hva det beste er akkurat nå?

Jeg har igjen både reker og ett krabbeskjell! Så nå blir det et minimini-skalldyrsparty for meg selv på søndagskvelden 😉

 

 

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg