Om lufting av hester og hunder🐩🐎

Lufting er det mye av oppi skogen her.

Ofte de samme turrundene fra dag til dag. Men det er nok av muligheter til å variere, så blir likevel mange forskjellige turer.

Vet ikke om Barney bryr seg så mye om det, men for meg er det greit med variasjon, i og med at vi tar 3 turer hvert døgn.

Skal ikke sjå bort i fra at han også synes det er greit, for kan jo oppdage nye, spennende lukter🤗🐩

Vi ser ofte hester.

Det er en husdyrpark med hester og mange andre slags dyr rett oppi her.
Disse hestene er som oftest i en egen, stor innhegning når de er ute, men av og til er de også på luftetur.

I går tok jeg bilde av en ekvipasje på tur i skogen.

Og hundene er vant til hestene og hestene er vant til hundene, så da går det så greit å møtes på veien.

Nabohundene.

Barney har nabovenner. Sjølsagt mennesker, men også hunder.
Noen ganger treffes vi på lufteturene våre.

I går traff vi en nabovenninne av Barney. Da jeg først hadde telefonen oppe for å ta bilde av den fine hesten, knipsa jeg like så godt bilde av de to hundevennene også.

Og på det nederste bildet viser jeg litt av utsikten på en av de vanlige turene våre🤗
Mye vakkert å se på når vi vandrer rundt omkring oppi her.

En fin nabo er godt å ha😀

Ved å klikke på linken over her, kan du lese mer om de fine hestene i nabolaget vårt🙋🏼‍♀️

6 kommentarer

Siste innlegg