Om stikk og trikk…..


Hva har en trikk med stikk å gjøre, bortsett fra at det rimer? Skriver om nesten alt jeg opplever, så da blir det mye rart noen ganger,

Skrev en gang om ryggvondtet mitt som jeg fikk behandling for på andre sida av byen, en trikketur unna.
Mulig med kombo av vandring, kunst og manuellterapi?
Det var ikke nok med EN behandling hos manuellterapeuten. Her om dagen var jeg på femte turen dit. Forhåpentligvis den siste. Jeg har fått øvelser som jeg skal gjøre hjemme, og jeg må bli enda flinkere enn jeg har vært til å ta meg tid til dette hver dag.
♦️
Men altså har jeg tatt trikketuren til manuellterapeuten 1 gang i uka i det siste. Tror det hjelper, men sitter hardt i den knuten baki skinka på høyre side. De to siste gangene fikk jeg akupunkturnåler i tillegg til masssering og knaing av de vonde punktene. Dette skal bli bra. Orker ikke å ha det slik. Så da er trening den beste medisin faktisk. Ikke nok med 3 tur om dagen med Barney. Har allerede tørka støv av spinningsykkelen min på soverommet, og ikke minst brukt den. Etterpå oppvarminga er det øvelser på stuegulvet.
♦️
Bildet av de to trikkene som møtes, tok jeg på vei hjem fra behandling. Skummelt nær hverandre, men så klart at det er trygt. De går jo på skinnene sine……

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg