Om utfordring, vegring og dyreplageri?🫣

Utfordringen til Frodith skapte litt frykt og prestasjonsangst😅
Nederst på sida kan du finne linken til denne utfordringen, så skjønner du kanskje litt mer.
Fikk altså en REKVISITT tilsendt i posten fra blogger FRODITH.
I brevet som fulgte sto det at jeg skulle ta bilder med rekvisitten, samt lage et MORSOMT blogginnlegg om dette.
♦️
Frodith er kreativ. Jeg er ikke kreativ😅
Men det er så moro å ta sånne utfordringer, at jeg meldte meg på.
Har meg sjøl å takke🫣
Og hva gjør jeg?
Hater å ta selfier, men gjør det av og til, for er da tross alt en blogger. Og en blogger bør ta selfies😜
♦️
Men lurer meg unna, i hvert fall i starten, for sto ikke noe om at jeg sjøl skulle være i fokus?
Bloggstjerna mi, Barney vart løsningen.
Bilder er greit, «sier» han, men akkurat maske….der går grensen,
Så dette var på kanten til dyreplageri.
Men rettferdiggjorde handlingen min med et dryss av hundegodteri i ettertid av fotoseansen.
Du ser på bildet under her at han alt har fått snusen på det….


Og så et normalt  bilde  av ham etterpå (under her), rett etter at ansiktet hans var klipt. Ikke akkurat moro det heller, synes han, men må gjøres.
Så det vart mye plaging av puddelen denne dagen.


Synes du jeg er pinglete som ikke tør å ha på meg maska sjøl?
Klart jeg er pysete. Prøvde meg på Buddha også. Han protesterte ikke.
Men litt dårlig gjort kanskje overfor en sånn hellig figur🫣
Vart fin, da…. Gullmaska passa faktisk veldig bra.

Og så da? Kommet til fornuft og bygd opp motet? Jada. Klarte det til slutt, men tvilte lenge. Så under her kan du se meg med gullmaska også.
Må innrømme at både Barney og Buddha kledde den best.
Men MISSION COMPLETED, Frodith🙋🏼‍♀️👍
Og her er det forrige innlegget mitt angående utfordringen:

Vart vel litt skremt nå.

Og her er FRODITHS innlegg.

6 kommentarer
    1. Jeg synes dere kledde den godt alle sammen 😀 Barney stråler jo, hi-hi…og det synes jeg jammen du gjør også. 🙂 Og mission completed, helt klart. Synes du er tøff som er med jeg. Ikke alle tør 🙂 Legger deg på linkelisten min for dagen :-)Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg