Oppe før fugl’n…..til inga nytte😝

Reklame | EUROFLORIST

Omtrent slik var det. Nesten oppe før fugl’n kvitra og fes her om dagen. Ikke lett det for en bortskjemt pensjonist som kan sove så lenge hu vil om morran. Måtte sette på vekking klokka halv sju. Alt for tidlig. Det positive med å stå opp tidlig nå for tida er at det er så lyst. Sola har alt stått opp på det tidspunktet. Gjør det straks mye enklere å kare seg ut av senga enn om det skulle ha vært svarte vinter’n.
Jeg hadde avtale med en elektriker som skulle komme mellom sju og halv åtte. Og da måtte jeg stå opp halv sju for å rekke det nødvendigste av morgenritualer for Barney og meg før han kom.
Det rakk vi, for å si det sånn.
🌼
Kom ikke til avtalt tid han, vettu. Det skjer alt for ofte med de folka som skal komme å ordne ting her på bruket. Nå er liksom jeg den i styret som har hovedansvaret for det som har med elektrisitet, elbillading, carporter og slikt. Så derfor var det jeg som skulle møte ham og vise ham rundt og låse opp aktuelle dører på morraskvisten.
🌼
Da Barney hadde fått lufta seg skikkelig i skogen og klokka nærma seg halv åtte, begynte jeg jo å vente.
Litt slingringsmonn måtte han få, så først klokka åtte ringte jeg. Ikke svar. Sendte SMS og lurte på når han kom.
🌼
DEN avtalen hadde han glemt, ja. Beklaget sterkt at han ikke hadde varslet at han måtte være hjemme med brukket kroppsdel. Synd på ham, da, men akkurat da vart jeg rimelig irritert. Ønsket ham likevel god bedring i SMS’n, men ikke noe mer snikksnakk.
🌼
Så ringer han vel opp igjen for ny avtale etter hvert, og da får jeg en ny runde med vekking klokka halv sju om morran, tenker jeg.
En skulle tro at det går an å holde orden på avtaler man har gjort med kunder?
Finnes andre firmaer, vettu. Han er ikke den eneste som driver med slikt.
Der, ja; var godt å skrive av seg frustrasjonen……😜
🌼

Link til Euroflorist
Hvor du kan kjøpe blomster🌼
En fin Internettside hvor du kan bestille blomsterbuketter til forskjellige anledninger og få rabatt.
🌼
Stem fram årets TV-navn
Mitt første skytestevne 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg