Oppsøkte ei anna holke i dag🤪


Ikke vanskelig å finne holke for tida☺️
Som om det skulle være noe å strebe etter. Er ikke det, vettu….
Men skulle tru det. For er blank is nesten alle steder vi oppsøker.
Vil gjerne gå andre steder enn på asfaltveier og kronglete skogsterreng når vi er ute på luftetur.
Holder oss mest på stiene i skogene.

Enklere, men samtidig utfordrende på grunn av holka.
For isen befinner seg for tida nettopp mest på stiene, der vi tidligere i vinter har tråkka ned snøen.

Går faktisk greit. Takk og pris. For jeg har så gode piggsko. Føler meg til og med trygg i oppover- og nedoverbakker på holka.
Mye bedre enn de løse broddene jeg hadde for noen år siden.

Så i dag var vi altså i et annet holketerreng.
Ikke lenger unna enn Brannfjell, da….

Og etterpå vart det fastelavensboller, som jeg har «mast» om i 2 innlegg allerede😅, og som jeg kanskje skriver ett til om også🤗

Du kan lese de forrige innleggene her:

Hva blir dette, tror du?

Litt fakta om dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg