Oppsummeringen…..


Synger på siste verset, si…..
Ja, det er 1.påskedags kveld og en dag igjen av påsken. Det er 2.påskedag i morgen, og fortsatt fridag for de som jobber. I hvert fall for de fleste. Noen jobber på helligdager også.
Jeg er pensjonist, så hver dag er lik den andre…nesten.
Eller det blir som jeg gjør det til sjøl….
🐣
Jeg har hatt en fin påske. Og den siste dagen, i morgen, skal jeg ha familien på middag. De er hjemme igjen fra påskefjellet.
Da blir det påskelam her i huset. Kanskje litt annerledes enn hos andre, som pleier å ha det på påskeaften?
🐣
Påskeaften var jeg nemlig på utflukt nedi byen med en nabo og hundene våre. Hvis du ikke har fått med deg det…og gjerne vil lese om det, ser du link til innleggene nederst på sida.
🐣
Ellers ser du bilde av ute-påskepynten min igjen, kanskje for siste gang i år😅
Og så et bilde fra skogen som beviser at våren er på gang. Knopper på trærne.


Slik var påskeaftensjakten vår.

 Vi lette og vi lette.

8 kommentarer

Siste innlegg