Pakke, pakke, pakke for Barney og meg😎

Ja, vi skal på ferietur
Barney og jeg
En liten tur
Skrev om det her om dagen
Les her:
Vil du lese om sommerferieplanen min?
Flere detaljer om ferieturen vår
Der fant du ut hvor ferden går😉
Og det skal pakkes
Men ikke for mye
Skal tross alt bære det sånn av og til
Og ha pudddelen i bånd
Tar sekk på ryggen, jeg
Da har jeg ei hånd fri
Skriver pakkeliste
For ikke å glemme det viktigste
Ellers plukker jeg fram ting i god tid
Etter hvert som jeg kommer på
Legger det på gjestesenga
Og så må jeg sjekke værmeldinga
Hva slags klær trengs?
Og til slutt
Tar jeg et overblikk
Og putter i sekken det som må med
Og fjerner eventuelt det som ikke får plass
Må ikke bli for tungt 
Kunne tatt trillebag også
Men dropper det
For mye å holde styr på
Puddel i ene hånda og koffert i andre hånda
Og sekk på ryggen
Nei, blir bare puddel og sekk.
Barney kunne jo hatt kløvsekker
Og bært sin egen mat
Men han skal slippe
A mor tar børa
Dessuten skal vi ikke gå hele veien
Det er tross alt ikke fottur vi skal ut på

Det blir stort sett tog
Må bare gå til trikken
SÃ¥ til toget
Så mellom 2 tog i Göteborg
Og blir hentet med bil i Skövde
Bør klare det, tenker jeg…..

4 kommentarer

    1. Pakke lett er viktig…trenger ike dra på så mye..
      SÃ¥ helt enig der! En sekk og det viktige – holder i massevis! God tur!

    2. Lurt med sekk ja 🙂 I sånne situasjoner. Og lurt med pakkeliste. Jeg pakker alltid helt rare klær når jeg skal på tur. Klær jeg aldri bruker vanligvis. Det bare blir sånn 😀 Må liksom ha noe til enhver bruk, og vær, så da blir det så rart 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg