Partnerprogrammet og inntekt

Blir jo til at man klikker seg inn på interessante titler. Og særlig når det er fra interessante bloggere. Sånn er det med meg i hvert fall.

Grønn blogger

Sitter og skriver på et annet innlegg, men er raskt innpå Blogg.no for å sjekke hva som ligger på forsida der nå.

Det er et nytt innlegg fra Kokkejævel. 

Han er OK å stikke innom. Et nytt, friskt pust i bloggverdenen. Og han har skrevet seg inn helt i toppen på lista i Blogg.no. Veldig bra og vel fortjent.

Det innlegget jeg viser til i linken over her, gjelder Partnerprogrammet til Blogg.no.
Jeg er også med på det. Meldte meg for moro skyld inn med en gang jeg starta bloggen for ett år siden.

Får litt inntekter av den reklamen som Blogg.no legger ut på bloggen min.
Blir ikke rik av det, for det er avhengig av hvor mange som leser bloggen i løpet av en måned.

I går fikk jeg en mail om at jeg hadde tjent kr. 40,84 i september. Jippi!
Det samles opp til det blir kr.500,-. Da kan jeg fakturere og få penga mine. Slik fungerer det.

Jeg skrev et innlegg om det tidligere også. Se HER.

Jeg kan tenke meg at det kan bli litt mer hvis du har 10 eller 100 ganger så mange lesere som jeg har. Så Kokkejævel vil nok dra inn mer enn meg 😉

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er også med i partnerprogrammet. Det er som du sier, ikke slik at en blir rik av det før det virkelig begynner å dra seg på med lesere, men moro er det nå lell 😉

      1. Neida. Du har sikkert onbservert at det ligger reklame inne på alle innleggene i Blogg.no. Den blir lagt inn av dem. Det er en gratisplattform for oss, så da “betaler” vi ved å la dem ha reklame på bloggen. Og i Partnerprogrammet får vi bittelitt pr. klikk. Er det sånn på Nouw også?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg