Pensjonister bør blogge, sa Ingeborg…..

Det var omtrent noe sånt hun sa. Ingeborg Moreus Hansen er selv blogger. Her er noe hun har sagt:

“Men det viktige aspekt for meg er at i stedet for å snurpe munnen og fnyse i forakt for at dette rommet med sosiale medier som facebook og twitter og blogging bare er for ungdom, bare er sjofelt, dumt og vulgært, så bør voksne som meg heller delta, endre, gjøre det anstendig og klokt og verdifullt! 

Du kan lese hele innlegget hennes HER. Hun startet bloggen sin i 2011.

Her om dagen var hun på TV…eller var det radio?….og snakket om dette igjen. Som pensjonist kan du muligens ha bedre tid til for eksempel blogging. En fin, ny hobby?

Ja, så gjør jeg også det da, og sikkert mange med meg. Jeg startet i september i fjor og har ennå ikke hatt ettårsjubileum. HER er mitt første blogginnlegg.

Det går i rykk og napp, som jeg skrev om i går, men moro er det.

Kom igjen du som leser dette, og som fortsatt ikke blogger! Her er det rom for alle 🙂

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg