Punk…..hva for no’?😜

Så skjedde det igjen. Forrige gang var i januar. Det var så fantastisk at vi bestemte allerede da at det måtte gjentas ved en senere anledning.

Punkere for en kveld? Ikke helt….. men nesten. Litt crazy og snåle blir vi faktisk av å være der. Blir påvirket av atmosfæren og de morsomme servitørene og kokkene. Som jeg skrev etter forrige besøk er det så spesielt dette spisestedet at det er UMULIG å beskrive det med ord. MÅ oppleves!
♦️
Vi var 6 stykker denne gangen. Barna mine Siri og Dag, Joakim Kleven med mamma Tone Elisabeth, samt Siris venninne Helle. Jeg har tillatelse til både å  nevne navn og vise bilder denne gangen, noe jeg vanligvis er forsiktig med her på bloggen. Her ser du oss alle. Bildet ble tatt av kokken.
Jeg tok trikken ned til Solli plass, gikk et lite stykke oppover Frognerveien, og møtte de 5 andre utafor den anonyme døra til restauranten. Bare der starter raritetene. Navnet på restauranten står ikke utafor. Men når vi kommer inn derimot, er det desto mindre anonymt, skal jeg si deg. Da er det full fres med lys-, røyk- og lydeffekter og kelnere som du aldri har sett maken til. Det er så spesielt at jeg klarer ikke å beskrive. Som jeg skrev tidligere: det må oppleves!
Hva restauranten heter? PUNK ROYALE.

Her er min datter Siri med en av kelnerne. En kul svenske. Veldig kul, morsom og flink. Og vi ble tatt i mot ute på gata av ham faktisk👆
Og under ser du ham igjen, nå sammen med en annen av de festlige kelnerne. Makan til humør og fart på de gutta👍


Restaurantens logo på veggen inne👇

Og her er han igjen👇 Synd at jeg ikke kan presentere ham for deg, med navn☺️…men det er av den enkle grunn at jeg ikke vet det……


Det er altså en restaurant, så må vel vise litt av det vi spiste også. Maten var fantastisk. Mange småretter. Men grunnen til at jeg gir deg folka der og interiøret først, er for at du skal få en liten anelse om åssen det er, for JEG klarer ikke å beskrive det med ord. Beklager.
Og de har en maskot! Se under her👇Ikke en grevling i taket, men en grevling på kjøkkengulvet ….
♦️
Jeg må gi deg en link til en anmeldelse fra oktober 2022, som gir deg mer informasjon om stedet:
Restaurantanmeldelse av Punk Royale
Og så innlegget jeg hadde etter forrige besøk i januar:
Punk Royale innfridde.
♦️
Vet du hva? Jeg har så mange bilder om mye mer jeg vil fortelle, at jeg bestemte meg akkurat nå for å komme tilbake med et nytt innlegg senere….🙋🏼‍♀️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg