Pyntegjenstand?🫣

Grønt garnnøste fra Gotland som skal bli sjal ved hjelp av rundpinne nr.15
Jeg kan ikke beskyldes for å være strikkekjerring eller strikkegal. Det skal være sikkert.
Hva med dette garnnøstet som fortsatt ligger i sofaen, og som har ligget der til pynt sammen med rundpinne nr. 15 siden midten av mai?☺️ Tema i dag, i DIXIEROSE sin fotoutfordring er PYNTEGJENSTAND. Lette gjennom arkivet for å finne et passende bilde, men kunne ikke dy meg. Dette grønne nøstet har altså etter hvert fått status pyntegjenstand i stua mi, inntil jeg finner det for godt virkelig å ta rundpinnen fatt og lage det trekantsjalet som det opprinnelig var tenkt til å bli. Har oppskrifta også, for den fikk jeg i gårdsbutikken på Gotland hvor dette befant seg. Så ingen unskyldning.
Skal ikke sjå bort i fra at jeg plutselig en dag får ånden over meg og setter i gang. Kanskje disse skribleriene får fart på meg og rundpinnen?
Her er innlegget fra Gotland angående innkjøp av garn:
Fredag den 12. mai skjedde det mye.
Og løsning av tidligere fotoutfordringer:
Lek, sa hun….

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg