Får blogge litt, da…etter budrunden…..

Får blogge litt igjen da. Noen dager siden sist. Skrive av meg ting. Er ikke frustrert og oppgitt ……og heller ikke lei meg. Bare litt nedpå jorda igjen og tilbake til hverdagen etter en ny episode i boligjakten.

 

Jeg  var i en budrunde igjen i dag.

Det var femte gang nå. Hvorfor skal alle andre ha akkurat den leiligheta jeg har sett meg ut? 😉

Men jeg har god tid, og jeg er tålmodig som en krokodille, så da kan du tenke deg hvordan det står til oppi hodet mitt når det pågår som verst.

Men is i magan har jeg lært meg å ha faktisk. Blir skikkelig erfaren etter hvert, så dette skal nok ordne seg til slutt.

Hvorfor flytte?

Jeg har jo visse kriterier, det skal sies. For jeg bor bra her jeg er, og har som sagt ikke dårlig tid. Det er godt. Men så er det aspektet med boligkjøp i hovedstaden, da.
Ikke akkurat det billigste stedet jeg kan kjøpe.

Men jeg firer litt på krava for å komme nærmere slekta. Det er viktigst.

Men så er det alltid noe som ikke stemmer med kriterielista mi, så da må jeg veie for og i mot.

Skal nok ordne seg til slutt.

Hvorfor taper jeg?

I dag var det ei dame på min egen alder som så gjerne ville ha den samme leiligheta som meg, dessverre. Og hun stilte nok sterkere i og med at hun selger og kjøper bolig i Oslo, og dermed har et annet budsjett enn stakkars meg som selger i provinsen 😉

Men en vakker dag!……..Du skal få vite…..Bare å følge med.

Hvis du vil lese hva som har skjedd tidligere i prosessen min, kan du klikke deg inn HER og HER og
på enda en HER
Og jammenmeg er det enda mer HER.

 

Det har samla seg opp en del prospekter etter hvert, på leiligheter som nå er solgt. Kaster dem når prosessen min er over, jeg…..

 

 

 

8 kommentarer
    1. Skal du flytte til storbyen du ja 😀 Her skjer det ting. Så spennende! Det er vel flere om beinet på boligmarkedet der, men du finner en du vil ha, som du får til slutt. Har trua jeg 😉
      Jeg satt for litt siden og tenkte på dette med bolig selv, dvs kjøpe. Planen er å kjøpe leilighet til høsten. Har lyst til å flytte fra Elverum, lyst i flere år, men til hvor? Er ikke storbymenneske 😊
      Blir spennende å følge deg på boligreisen, Gunn!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg