Så er det på`n igjen,da….

Ny dag og nye muligheter som det så floskelaktig heter. Men det er nå allikevel sant, både for meg og idrettsutøverne nedi Seefeld. Er i VM-modus for tida, som jeg sa i går. Litt sportsidiot. Men bare nå…og kanskje neste VM og OL 😉

Bildet jeg har valgt er fra noen år tilbake ved Skeikampen i Oppland. Fint der også. Men nå er det Seefeld som gjelder ut uka.

Jeg har ingen spesielle arbeidsoppgaver i dag utover tur med hunden, matlaging og absolutt nødvendige huslige gjøremål. Sistnevnte blir bokstavelig talt av det høyst nødvendige slaget. Men må nesten rydde og ordne litt så det blir noenlunde koselig å sette seg ned for å glane på TV.

Frokost og tur med bikkja er unnagjort. Og så må jeg jo selvsagt blogge før det hele starter 😉

Klokka tolv setter jeg på TV2 Sumo for å få med meg Camp Seefeld med Northug & co. Kjempemorsom direkte-TV på nettet. Litt over klokka ett starter løpet på NRK. Parallelt med dette fortsetter sendinga fra Camp Seefeld. Da er det fram med nettbrettet for å drive multitasking på fjernsynsfronten.

Ja, da vet du hvor du finner meg de neste timene. Litt til og fra kan man jo gå, men ikke for langt 😉 Og bikkja får holde seg. Tror han klarer seg bra ei stund nå. Fikk så fin luftetur i stad.

Det er et fantastisk vær ute, så burde vel ha vært ute på ski selv, men nei, ikke i dag…..det får bli en annen dag…..

13 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig, rolig start på dagen din 🙂
      Sportsidiot er jeg ikke, men ser på langgrenn nå under VM, så nå står tv’en på. Sitter ikke og niglor, men sitter med øynene klistra på skjermen mot slutten. Artig å se damene i går, og ble imponert over Johaugs løp, selv om Sverige vant 🙂 God fredag, Gunn!

    2. I morra kanskje 😉🙂 Ut altså. Men nå skal du bare kose deg inne, det skal jeg også nå. Ser på stafetten og skal lage god mat etterpå. Kos deg og god fredag! Klem 🙂❤

    3. I morra kanskje 😉🙂 Ut altså. Men nå skal du bare kose deg inne, det skal jeg også nå. Ser på stafetten og skal lage god mat etterpå. Kos deg og god fredag! Klem 🙂❤

    4. Må nok si at jeg er i VM-modus jeg også, og har nettopp sett herrestafetten 🙂 Kjempegøy at Norge vant 🙂 Ikke før dette VM er ferdig er det to VM til som begynner (skøyter og skiskyting) 🙂

      Vi fikk vinteren på besøk igjen i dag vi, for i natt snødde det hos oss. Det var smeltet mye snø de siste 2 1/2 ukene, men som jeg sier så forventet jeg mer snøfall i mars måned. Det skjer hver vinter når vi tror våren er i anmarsj.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Hehe, ja aktiv selv en annen dag. Jeg er ikke så opptatt av det, men det var mye fokus på det på jobb. I pausen vår. De fleste følger mye med på fritiden. Jeg har sett bare i helgene 🙂 Men fikk med meg det ble gull 🙂

    6. Her er det ingen sportsending nei, går heller tut ut selv :-D. Ser dere har mye snø, her er det heldigvis bart, og snøklokkene og krokkusen har begynt å titte frem allerede 😀

      1. Du kommer deg da i hvert fall ut på tur du da som ikke ser for mye på sport på TV 🙂 Så koselig at det er bart hos deg. Vårstemning, skjønner jeg. Ha en fin lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg