Så fikk jeg oppleve dette også🤩


Alt fra rosa til lilla og blått lys….og fengende musikk. Hva kan det være?

Det var IKKE i stua mi! Jeg vart «lurt med» på noe rart att, da vettu…..
Det skjedde i forlengelsen av den sprø, fantastiske sammenkomsten vi hadde på restauranten Punk Royale borti Frognerveien her i Oslo.
♦️
Og jeg vart dratt med på en KARAOKEBAR for første gang i livet. Den heter SYNG mer Sentrum. Kanskje på tide…..så gammal som jeg har blitt. Kjekt å kunne krysse av for enda en opplevelse mens jeg ennå er så heldig at jeg kan komme meg ut ved egen hjelp og til fots. Ingen selvfølge. Så takk for det. Og hjertelig takk til ungdommen som vil ha med seg hu mor på slikt.
♦️
I dette tilfellet var ungdommen representert ved min datter, min sønn og et par stykker til. I tillegg hadde en av ungdommene også med seg sin mamma. Så vi var to som representerte foreldrene. Det skal sies at jeg var den eldste, men følte meg absolutt ikke gammel sammen med disse kule folka.


På det øverste bildet ser du sønnen min som velger melodi på skjermen. Vi hadde fått tildelt vårt eget lille «studio» hvor vi kunne utfolde oss med høylydt sang. To mikrofoner som vi skiftet på å bruke. Varierende sangferdigheter var det på oss 6 i buret, men pytt, pytt. Her slo vi oss løs alle som en, og det som ble prestert av sang i rommet, vart en hemmelighet  mellom oss. Heldigvis ikke et studio med opptak.
♦️
Men noen presterte bra. Jeg var ikke en av dem. Men moro var det lell. På de to billedcollagene jeg viser deg her, ser du alle sammen i aksjon. Noen ganger allsang, andre ganger solosang eller duetter.
♦️
Har du vært på karaokebar?


6 kommentarer
    1. Både høres og ser ut som en morsom opplevelse! Jeg ble dratt med på karaokebar i Finland for mange år siden. Trodde aldri jeg skulle stå på en scene og synge, men jeg kan faktisk også kryssa av for å ha gjort det 😀

    2. Så gøy! Visste ikke at det fantes i Oslo. Fikk akkurat bilder og “oppdatering” fra et par karaokebarer i Tokyo i helga. Min datter bor der og da hører jo karaoke med til Japan-opplevelsen🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg