Sprø og overraskende elementer……


Fortsatt Punk Royale. Er ikke der nå, men lever litt på det fortsatt. Er i bobla. Bra opplevelser bør dveles litt ved.

Skrev litt om det tidligere i dag. Link til det innlegget får du nederst på sida. Kort oppsummering hittil: Vi var 6 stykker som besøkte restauranten her om dagen. Og uten at jeg er blitt bedt om å reklamere for det, gjør jeg det uansett. Noe må en hverdagsblogger som meg finne på å skrive om😅, og sjøl om dette ikke føltes som hverdag, er det i hvert fall verdt et innlegg eller to…..
♦️
Mange bilder tok jeg. En del av dem vil jeg gjerne dele med deg. Det øverste bildet knipsa jeg i det øyeblikket som var en av overraskelsene, som det står i overskrifta. Datter Siri fikk æren/gleden av å være hjelpekokk på kjøkkenet. Det var visstnok hennes deltakelse i programmet «Kokkeskolen» som kommer på TV2 i høst, som gjorde at de kjørte en vri.

Hun var med og la opp en av rettene, en fiskerett. Artig for oss 5 andre også, som fikk være med ut på kjøkkenet å se på.


Lurer du på hvorfor jeg har så tåkete bilder? Det VAR tåkete der. Både på kjøkkenet….og særlig uti restauranten hvor sjølve tåkemaskina sto. En del av konseptet til Punk Royale. Lyd, lys, tåke, nyyyydelig mat og god service.
Under ser du blant annet meg og maten i tåka. En del sprø hendelser var det. Som du kan sjå fikk vi servert svart kaviar på håndbaken😅 Det er IKKE snus😆

Hva med en annen sprø detalj?
Jeg ville i hvert fall ikke funnet på å gjøre det sjøl. Det er fint å ha god tIlgang til vann når man spiser, i tillegg til edlere dråper. De var gode på det også. Men på en litt spesiell måte. Vi fikk vannet vårt i en kanne opprinnelig beregnet for vanning av stueplanter. Skikkelig praktisk også. For med tynn, lang tut var det både lett å helle, samt at isbiter holdt seg på plass nedi kanna.
♦️
Sønnen min, Dag, var ivrig til å forsyne oss med vann gjennom kvelden. Han ønsker seg garantert ei slik kanne til jul😅
Du ser vannkanna på ett av bildene over her👆Og under ser du sønnen i det tåkelagte lokalet, opptatt med en av de nydelige rettene👇

Og så kommer linken til innlegget som jeg lovet deg:
Punk…..hva for no’?
Og helt til slutt en billedkombinasjon til👇
Lett blanding av svart trøffel og 6 fornøyde restaurantgjester.

 

8 kommentarer

Siste innlegg