Så stikker’n seg fram igjen🫣


Barney i farta igjen. Stikker seg fram i stikkelsbærbusken. Vært litt mye her på bloggen de siste dagene, han puddelen. Tydelig at det ikke skjer så mye annet i livet til «mora» hans for tida. Han sørger i hvert fall for at jeg kommer meg vekk fra sofakroken og OL-sendinger. Må jo på turene sine uansett vær. Og fint er det.
Når vi kommer hjem fra tur må han bortom de to stikkelsbærtrærne på eiendommen her. Det starta på forsommeren da bærene var riktig så grønne og sure, men han spiste.

Leter dem fram, napper og spiser.
♦️
Så har bærene blitt gradvis mørkere i løpet av sommeren, og nå er de ordentlig modne og burgunderrøde.
Veldig gode har også jeg funnet ut. Jeg har faktisk ikke villet prøvesmakte før nå.
På billedcollagen min ser du stadiene for bærsanking på puddelmåten.
Lukte, se, lokalisere, nappe og til slutt tygge og svelge….før ny runde. Må lokke ham med meg videre, for ikke helt sikker på om det er sunt for ham å spise alt for mange bær.
♦️
Ser nesten skummel ut på «åpenmunn-bildet» hvor han viser fram tanngarden sin. Men det er altså i den ivrigste tyggefasen😅 Og han nyter med lukkede øyne.
Og hvis du vil se det live, kan du klikke på innlegget under her. Det samme skjedde nemlig i fjor. Men da tok jeg film av det.
Film av Barney som spiser stikkelsbær.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg