Så vant jeg ikke nå heller, da…..

Det er nå rart med det. Hadde egentlig blitt veldig overrasket hvis jeg hadde vunnet. I hvert fall den store premien. Jeg snakker om Lotto og Vikinglotto. Hadde jeg egentlig skjønt hvor forsvinnende liten sjanse det er for å dra avgårde med den, hadde jeg ikke giddet.

Men så er det nå en gang sånn at alle har like stor sjanse, uten noen som helst slags ferdigheter. Så da er det vel et håp da…..

Det er ikke alltid jeg spiller. Men nå fant jeg ut at jeg skulle legge inn en 5-ukers kupong både på Vikinglotto og Lotto. Jeg følger aldri med på trekning, eller sjekker mine kuponger. Det får bli som det blir. Hvis jeg vinner får jeg beskjed. Det hender jo at det ramler inn 50 kroner av og til. Trøstepremie 😉

Ble litt ekstra ivrig igjen med spillinga nå på grunn av boligjakten. Det er ikke bare bare å skulle kjøpe noe i den store byen lenger sør. Som du har skjønt av tidligere innlegg, driver jeg på med å sjekke annonser og sondere terrenget. Når det store skrittet tas, vet ingen. Det kan gå dager og år…….

Men det hadde ikke gjort noe med noen millioner fra lenger oppi byen her på en onsdags- eller lørdagskveld.

Da ville valgfriheten blitt større i det markedet som jeg snuser på.

Man kan drømme. Skal nok klare det allikevel. Det er bare å senke skuldrene og tenke positivt, og klare meg med det jeg har. En gevinst får eventuelt komme som en skikkelig bonus.

Jeg hadde forresten et innlegg om denne tippinga tidligere også: HER

 

 

6 kommentarer
    1. Lykke til med tipping og leilighetskjøp 😊
      Det er jo spennende å bare kikke rundt og se hva som finnes også😊 Bare ta tiden til hjelp. Og plutselig dukker den rette opp.

      1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det trenger jeg 🙂 Og ja, lurt å slappe av og bare ta rekognoseringen som en “hobby” inntil videre. Og plutselig skjer det, som du sier. Det skjer faktisk veldig plutselig, det har jeg erfart. Akkurat nå er det vel stille før stormen 😉

    2. En ting er at man KAN flytte og en annen at man MÅ. 😉 Da kan man senke skuldrene og ta den tiden det tar. 🙂
      Tipper Vikinglotto og Lotto selv, og sender Grasrotandelene min til Vang. 😛 Den får Vang Sangforening. <3
      Fortsatt lykke til med bolig jakt i alle fall. Skal nok følge med på deg. Ikke for å være nysgjerrig, men for å glede meg sammen med deg. 😀

      1. Helt enig. Jeg MÅ heldigvis ikke flytte.Så bra at Vang får grasrotandelen din 🙂 Og tusen takk for at du følger meg. Hyggelig. Nysgjerrig har du lov å være, men enda hyggeligere at du gleder deg sammen med meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg