Så var vi der igjen, da…..

Den spesielle fredagen

En gang i måneden på en fredag skjer det. Synes ikke at det er lenge sida sist, så greit med dette 4-ukers-intervallet. Blir også mer stas når det ikke er oftere. Og det varierer hvem jeg drar dit sammen med.
Forrige gang, i september, var vi faktisk 6 naboer som deltok. I tillegg til mange andre fra området her.
Det kan du lese om HER.


«Same procedure every time»

Er det, vettu. Samme opplegg. Men gjør ingen ting at det er forutsigbart. Slettes ikke. For det er så godt med den lunsjtallerkenen og Prosecco, at vi gleder oss på forhånd og nyter underveis. Og skravla går, både med de jeg kjenner og ikke kjenner. Kort sagt kjempetrivelig lunsjmøte på en fredag i oktober vart det. Akkurat som det vart i september, august og måneder før det.
🌸
Er ikke der hver gang, for hender at jeg har andre ting jeg må gjøre på en fredag også.
Denne gangen var det Nabo E og jeg som tok trikken til lunsjen. På hjemturen valgte vi å ta beina fatt. Godt med en spasertur i den friske oktoberdagen.
🌸
Luftetur fikk vi nå begge hver for oss litt senere også, for hundene våre måtte jo få komme seg ut igjen. Blir NOK med frisk luft når en har hund. Og det er bare trivelig og godt egentlig. Sjøl om det noen ganger føles trasig når været ikke er det beste. Men jeg har jo så godt av det. Glad for at Barney tvinger meg ut i all slags vær gjennom hele året, jeg…..Har da tross alt klær som passer til alle typer vær og uvær….

8 kommentarer
      1. Ja, veldig hyggelig med bursdagsfeiringer. Må innrømme at jeg liker bedre å feire andres bursdager enn min egen, men gjør DET også, for å få en samling av familien. Det er viktigst for meg😀

    1. Disse fredagene er jo bare helt magiske…
      Skulle ønske jeg finner noe slikt rundt her etter hvert…
      Hvis ikke så kan man jo tromme sammen selv også..Men enklere slik dere har det. Herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg