Se på oss, da!

Skikkelig kosestund på balkongen. For første gang i år. Da måtte jeg klinke til skikkelig med innkjøpt rundstykke og en skikkelig kaloribombe av et wienerbrød. Og kaffe i yndlingskoppen min fra Irland. Må feire at sola er her og at jeg er stort sett restituert etter timeout`n på lørdag. Se HER hvis du ikke skjønner hva jeg mener.

Og for en forandring. Snakker ikke bare om min egen tilstand. Skikkelig forandring utpå balkongen også. Mye snø fortsatt. Men i forhold til lørdagsbildet jeg tok! Kontrastfylt.

Her er nemlig det bildet som ble tatt for 3 døgn siden:

Jeg synes at vi lever i et spennende land, jeg. Liker alle fire årstidene. Spennende med variasjon. Noen ganger kan det selvsagt bli LITT mye av det ene eller andre værslaget. Men hva får jeg gjort med det? Bare å akseptere og se lyst på livet. Da går alt så mye bedre for meg i hvert fall.

Og som du ser på det øverste bildet, har Barney både teppe og egen vannbøtte og diverse leker 😉 Og han elsker at endelig matmor kan være med ham der ute.

Kosten står klar ved døra. Plutselig trengs den igjen. Har skjedd mange ganger tidligere i mars. Men nå er det vel nok? ……..Sola tar skikkelig bra utpå der nå…… 🙂

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Så deilig det så ut! 🙂 Her er jo snøen vekk for lengst, så det er bart og fint, til og med i skogen. Mmmmm .. kaloribombe! Så godt ut. Ser jo enda bedre ut nå, som jeg skal holde meg unna slike ting …

      1. Så heldig som har vår! Men litt koselig her også, da. Vi har forventningen. Sorry at jeg frister deg med wienerbrød…haha….en skikkelig “influencer” i dag jeg også, da 😉

    2. Det ser veldig koselig ut. 🙂 Og ja, det er et spennende og fint land vi bor i værmessig. Jeg synes det var kjedelig vær i Sør-Amerika, bare vamt og litt kaldere. 2 årstider som kunne være ganske like. 😉 Elsker mye vær jeg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg