Sen lunsj på Caravelle med barnebarn


Kjekt å komme seg ut av og til for å spise noe annet enn det jeg har i kjøleskapet. Det vart en fin anledning til det en fredag i desember. Jeg skulle likevel ut å farte for å overvære et TV-opptak.
Denne gangen hadde jeg 2 billetter til The Voice. Opptak til sesongen som starter på TV2 5.januar. Men kommer tilbake til det.
Det var Eldste Barnebarn og jeg som skulle dit. Jeg hentet ham rett fra skolen, og vi kjørte til Fornebu.
♦️
Der ute er det en kafé som heter Caravelle. Ligger rett ved opptaksstedet for The Voice og det gamle flytårnet.
Vi ankom i 2-tida og hadde dermed god tid til å innta litt mat før vi skulle inn i TV-studio litt over klokka tre.
Vi har vært der før, og jeg skrev et blogginnlegg den gangen også. Du kan se link til det nederst på sida.
♦️
I tillegg har jeg satt inn et par linker angående den gamle restauranten og kart over gamle bygninger på Fornebu. Det viser seg at flyene taxet rett utafor det som er kafévinduene i dag. Det var faktisk ganske interessant å se disse bildene som jeg fant på nettet.


På bildet ser du maten som vi valgte. Chevresalat for meg og kylling/bacon-baguette til gutten. Og litt pommes frites på deling. Vart mette vi, og vi hadde passe med tid før vi skulle videre. Vandret bare rundt hushjørnet til hangaren som i dag benyttes til TV-opptak av blant annet The Voice og Skal vi danse.
♦️
Etter å ha kikket på det ett år gamle innlegget fra Café Caravelle nederst på sida, som du kanskje også kommer til å gjøre, må jeg innrømme at det er litt spesielt. For jeg spiste akkurat det samme den gangen. Chevresalat😜 Det er vel fordi det er så godt, da…….


Flyplassvibber?
Café Caravelle
De første bygningene på Fornebu

6 kommentarer
    1. Så moro å være med på sånt opptak da 🙂 Jeg har vært med som publikum på noen programmer tidligere. Det er en litt rar opplevelse også 😀 Helt annerledes enn det ser ut på tv. Litt mer “tilgjort”/regissert enn jeg trodde. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg