Skal jeg være tro mot mitt konsept?

Det er spennende, dette nye konseptet mitt. I hvert fall for meg sjøl. Hver morgen ser jeg på Topplista til Blogg.no for å sjekke plasseringa mi. Greit nok. Varierer en del med antall sidevisninger. Men overraskende hvor mange som egentlig leser bloggen min. Litt skremmende også faktisk.
Men så er det den nye spenningen jeg har skaffet meg, som jeg nevnte.
Å sjekke hvem som ligger rett over meg på Topplista og framsnakke vedkommende i et eget innlegg hver ettermiddag. Fin måte å oppdage nye blogger på også. I går var det Psykopati som lå på plassen før meg, og i dag er det jammenmeg den samme, og med samme innlegg. Han produserer ikke alltid nye innlegg hver dag. Det er jo opp til hver enkelt blogger. Vi har heldigvis friheten til det. Deilig følelse, den friheten.
♦️
Men så har han såpass lange og velformulerte blogginnlegg at det leses av mange uansett, og han trenger ikke produsere daglig og til og med flere ganger daglig for å havne høyt på lista.
Jeg vurderte om jeg skulle vike litt fra konseptet mitt og velge en annen blogger i dag, men det kan jeg ikke. Må være tro, i hvert fall sånn i starten av prosjektet.
Han på 17.plass og jeg nummer 18. Så her har du link til bloggen hans igjen.
PSYKOPATI OG KJÆRLIGHET

Og samme innlegg som jeg linka til i går, men du kan jo lese tidligere innlegg av ham. Det har jeg gjort, og det var en informativ og bra opplevelse.
Om psykopati og narsissisme.

4 kommentarer
      1. Takk skal du ha😅 Kan nok hende at jeg må det en dag. Men ikke i dag, for nå er det en ny blogger på plassen over meg, som får litt framsnakking. Skriver nok snart et innlegg for denne😉

    1. hehehe ja vike fra konseptet…. jeg har problemer selv med slike ting… å vike fra de faste tingene… men man har jo lov å styre seg som man vil da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg