Skulle ha vært synsk…..

Det er så mye å ta stilling til. Både små og store avgjørelser. Livet er sånn. For å leve i det forholdsvis trygge, kan man jo bare la det suse i den tilværelsen som er, uten alt for store endringer. Men er ikke det litt kjedelig noen ganger da ?

Av og til må man ta avgjørelser, om man vil eller ikke. Jeg vil ikke kalle meg selv en “pådriver” som type, men kanskje litt. Jeg tar jo avgjørelser alene om flytting og diverse andre store valg i livet, så er ikke helt håpløs.

Når jeg i tillegg liker å ha kontroll, kan det bli vanskelig å ikke vite resultatet der framme. Men egentlig skal vi  vel alle være glad for at vi ikke vet for mye. Det må være slitsomt å være synsk, eller klarsynt, og ikke kunne stenge av disse inntrykkene.

Men litt hadde vært kjekt.
Nå vil jeg gjerne “se” når jeg skifter bolig, hvor det blir, og hvordan det ser ut.
Nei, må nok smøre meg med tålmodighet og ikke presse.
Vet jo at dette er et nytteløst krav 😉

I forvirringen vil jeg gjerne tro på skjebnen litt også. Det som skjer, det skjer, og det vil ordne seg til slutt, og til det beste, selv om kronglete blindveier villeder meg underveis.
Alt blir jo enklere hvis jeg tenker sånn?

Dette innlegget må faktisk legges under kategorien “filosofering”, slik det utarter… 😉

Hvis jeg nå bare slapper av og “let it go”, “feel the flow” også videre, SKAL det ordne seg til det beste.

Nå er det snart midtsommer og stille på boligmarkedet, så da skal jeg nyte tilværelsen her jeg bor. Og det klarer jeg veldig bra, for har både fin leilighet, gode venner og nydelig natur utafor vegga.

Og en vakker dag skjer det…… Og bare DET er spennende å se fram til!

Hvis du skulle ha behov for å finne ut mer om denne prosessen min, kan du gjerne klikke deg inn HER.
Eller du kan gå inn på kategori Boligjakt i menyen.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Liker å ha kontroll, men har vent meg litt mer til å ikke vite så mye hva som skjer. Og nå er jo mye usikkert for meg også, så jeg forstår hva du mener. Litt filosofering er greit rundt det, og resten skjer når det skjer. 😉 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg