Slik får du bildet ditt på leverposteiboksen!

Puddelen elsker leverpostei. Det er blitt en del av morgenritualet hans. Det er nå greit. Men hvordan havnet han på leverposteilokket?

Du vet kanskje allerede hvordan dette har gått for seg?

Ikke det at han skjønner noe særlig av dette styret. Han er fornøyd bare han får den lille klatten med leverpostei oppi tørrforet sitt i matskåla om morgenen. Og det er samtidig som jeg spiser brødskiva mi.

Han blir ikke sur hvis han ikke får det, men jeg regner med at han tenker sitt 😉

Han sitter nå uansett så pent på 2-3 meters avstand og ser høflig og pent på meg.
Tigger ikke.
Bare venter.
Og håper at det skal skje i dag også.

Det hender vel av og til at han setter seg til på nytt på høflig avstand, og later som at han ikke har fått det. Men han får bare en gang. Og det går helt greit. Uten noe slags oppstyr.

Jeg er glad for at jeg ikke valgte bilde av meg sjøl på lokket 😉

Ville vært rimelig plagsomt å se meg sjøl hver gang jeg åpner kjøleskapsdøra.
Det er nok med speilbildet på badet om morran 😉

Du har sikkert sett reklamen for dette.

De sier:
“Få et gratis leverposteilokk ved å kjøpe 3 bokser med leverpostei”

Leverposteibokser har jeg kjøpt så mange av opp gjennom, at hadde ikke dårlig samvittighet for å sende bestilling av lokk uten å kjøpe 3 bokser først.
Bestilte det via nettet.
Måtte legge ved bilde og hva som skulle stå på lokket. Det ble Barney det, vettu.
Og fødselsdatoen hans.

Det kom jammen også med, ser jeg nå. Barney ble født 14.februar 2015.

Originalen siden 2015″ står det. Er Barney, det…..

Og på bildet ser du altså resultatet.

(Lokket passer til den store boksen med leverpostei.)

Er det noen hos deg som liker leverpostei også kanskje?
Jeg gjør også det, men velger andre ting for ikke å spise opp hans 😉

Jeg tar vanligvis et mye større innhogg til meg sjøl, så da blir den så fort tom.
Han får bare en teskje med postei.

Mer puddelsstoff når vi først er i gang?

Her under får du 2 linker til tidligere innlegg, som er i samme gata som dette du leser nå.
Så hvis du er interessert i å lese om Barneys barndom og hvorfor og hvordan han kom til meg, kan du klikke deg inn på dem:

Advarsel! Puddelspam! (Del 1)

Mer puddelspam! (Del 2)

Dette er jo en reklame for leverpostei, men den er ikke sponset! 😉

Barney på leverposteilokket
14 kommentarer

Siste innlegg