Slik foregår det…..

 


Bloggeposisjonen min🤗

Kanskje kjekt for deg å vite (eller ikke😅) hvordan blogginga foregår.
Akkurat nå, på en torsdag når dette skrives, sitter jeg slik. Og det er som oftest i denne posisjonen og på denne scenen at det foregår.
Planta på den faste plassen i «gropa». Rart med det. Blir en godkrok  sjøl om det er 4 andre plasser i hjørnesofaen.
♦️
God utsikt gjennom vinduer… og til TV’n. Og god kontroll på krøllebølle Barney. Han er stort sett grei, men er en puddel som har behov for litt action, så kan bli utålmodig hvis jeg sitter for lenge i sofa’n.
♦️
Av og til setter jeg på TV’n. Noen programmer kan kombineres med skrivinga. Og da kan jeg for eksempel få med meg nyheter på øret mens øya er på iPad-tastaturet.
Så det er vel egentlig denne posisjonen som er den ideelle for min blogging.
Det som gjør at jeg produserer såpass mye som jeg gjør.
♦️
Bilderedigering foregår i samme posisjon. Og etter hvert har det blitt veldig enkelt å overføre bilder fra iPad/iPhone-galleriet til Media-biblioteket her inne. Var vanskeligere den gang jeg blogga på PC’n.
♦️
Det vart VM-stafett, kvinnelangrenn nå, så da blir det litt mer titting på TV’n enn på iPad-skjermen. Men med god informasjon fra kommentatorene, så klarer jeg å skrive litt samtidig, av og til…..
Og en slurk kaffe innimellom blir det. Kjekt å ha den i armlengdes avstand.
Men så vart det med ett veldig spennende på stafetten. Norge vant gull👏
♦️
Da avslutter jeg for denne gangen. Skal ikke feire gullet, men snart på tur med Barney…..på nye eventyr nedi byen😉
Kommer nok ganske sikkert noen bilder og skriverier om det også.
♦️
PS
Og det vart slik😀
Jeg skriver innlegg og bruker planleggingsverktøyet på bloggen. Legger innlegg «på forfall» som jeg gjør med fakturaer i nettbanken🤗
Og så valgte jeg å publisere det du leser akkurat nå, ETTER det som ble publisert i dag tidlig, sjøl om det fra i morres var skrevet etterpå….
♦️
Så da kan du lese litt om byturen her:

Med bikkjer på burger-bar 

Blogger på bærtur.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg